H2R - az emberibb erőforrásért

Miközben a világ a komplexitás, a komplex rendszerek felé robog, a digitalizáció szerves része az életünknek, a robotika pedig itt kopogtat az ajtóban, az emberi tényező szerepe felértékelődik minden területen. A jelen és a jövő szervezeteiben az erő az EMBERI TUDÁSBAN, A TUDÁSMEGOSZTÁSBAN ÉS AZ EMBERI KAPCSOLATOKBAN rejlik. Nem titok, hogy a jövő folyamatait az fogja uralni, aki az emberi kapcsolatokat a legjobban tudja működtetni. Csakhogy ez nem olyan könnyű egy PROFITORIENTÁLT VILÁGBAN! Összegyűjtöttük mit tud erről a világ, hogyan csinálják azok, akik már H2R-ben működnek, és ebből dolgoztuk ki KÉT FÓKUSZÚ MÓDSZERTANUNKAT, amit vezetőknek és HR-es kollégáknak egyaránt jó szívvel ajánlunk.

Fontos tudnivaló: mindkét fókusz témaköreit mind a négy generáció (BB,X,Y,Z) szempontjából vizsgáljuk!

1. FÓKUSZ - MEGSZEREZNI

  • MILYEN munkahelyet keres ma egy munkavállaló?
  • KIT és MIT keres a munkaadó?
  • Milyen a VONZÓ szervezeti kultúra és hogyan lehet ilyet építeni?
  • Mi ebben a VEZETŐ szerepe?
  • Mitől vonzó egy munkahely MA?
  • És ebben mi a vezető szerepe?
  • Hogyan szerezhető meg a legjobb munkaerő?
  • Megszerezni könnyebb vagy megtartani?

2. FÓKUSZ - MEGTARTANI

  • Profitorientált VAGY emberközpontú a szervezet kultúrája?
  • HOGYAN DERÜL KI a valóságban?
  • Hogyan építhető EMBERKÖZPONTÚ KULTÚRA a PROFITORIENTÁLT világban?
  • Az emberfókusz tényleg az üzleti eredmények rovására megy?
  • „Az ember munkahelyet keres, de főnököt hagy ott”
  • Milyen VEZETŐI ATTITŰD építi és milyen rombolja az Emberközpontú Kultúrát?
  • Mit és hogyan „tanít” egy vezető?
  • Mitől jó ténylegesen egy munkahely, min múlik a munkatársi ELÉGEDETTSÉG?
  • AZ EGYIK LEGIZGALMASABB KÉRDÉSKÖR: Hogyan működik az emberközpontú kultúrában a problémamegoldás, nehéz időszakok/krízisek kezelése, az érdekütközések megoldása, a változások és a bizonytalanság kezelése, a hatékonyság és eredményesség növelése?
  • Hogyan függ össze a szervezet és a munkatárs REZILIENCIA KÉPESSÉGE az Emberközpontú Kultúra működésével?

A program ezekre a kérdésekre ad azonnal alkalmazható konkrét válaszokat, információt, eszközöket - tudásmegosztás, interaktív prezentáció, esetelemzések, bemutató gyakorlatok segítségével.

AZ EMBERKÖZPONTÚ SZERVEZETI KULTÚRA ÉPÍTÉSE

A képzésünket minimum 5 fő esetén indítjuk! Maximális létszám: 10 fő.
A program időtartama naponta: 09.00-17.00
A részvételi díj tartalmazza a délelőtti és a délutáni bekészítés, valamint az ebéd költségét is.

Felmerült kérdéseivel, ajánlatkérésével kapcsolatban várom megkeresését!
Székely Tamás, tel.: +36 30 934 0702, e-mail: tcm@treningcentrum.hu

pageup