
H2R – AZ EMBERIBB ERŐFORRÁSÉRT
Miközben a világ a komplexitás, a komplex rendszerek felé robog, a digitalizáció szerves része az életünknek, a robotika pedig itt kopogtat az ajtóban, az emberi tényező szerepe felértékelődik minden területen. A jelen és a jövő szervezeteiben az erő az EMBERI TUDÁSBAN, A TUDÁSMEGOSZTÁSBAN ÉS AZ EMBERI KAPCSOLATOKBAN rejlik. Nem titok, hogy a jövő folyamatait az fogja uralni, aki az emberi kapcsolatokat a legjobban tudja működtetni. Csakhogy ez nem olyan könnyű egy PROFITORIENTÁLT VILÁGBAN! Összegyűjtöttük mit tud erről a világ, hogyan csinálják azok, akik már H2R-ben működnek, és ebből dolgoztuk ki KÉT FÓKUSZÚ MÓDSZERTANUNKAT, amit vezetőknek és HR-es kollégáknak egyaránt jó szívvel ajánlunk.
Fontos tudnivaló: mindkét fókusz témaköreit mind a négy generáció (BB,X,Y,Z) szempontjából vizsgáljuk!
1. FÓKUSZ - MEGSZEREZNI
- MILYEN munkahelyet keres ma egy munkavállaló?
- KIT és MIT keres a munkaadó?
- Milyen a VONZÓ szervezeti kultúra és hogyan lehet ilyet építeni?
- Mi ebben a VEZETŐ szerepe?
- Mitől vonzó egy munkahely MA?
- És ebben mi a vezető szerepe?
- Hogyan szerezhető meg a legjobb munkaerő?
- Megszerezni könnyebb vagy megtartani?
2. FÓKUSZ - MEGTARTANI
- Profitorientált VAGY emberközpontú a szervezet kultúrája?
- HOGYAN DERÜL KI a valóságban?
- Hogyan építhető EMBERKÖZPONTÚ KULTÚRA a PROFITORIENTÁLT világban?
- Az emberfókusz tényleg az üzleti eredmények rovására megy?
- „Az ember munkahelyet keres, de főnököt hagy ott”
- Milyen VEZETŐI ATTITŰD építi és milyen rombolja az Emberközpontú Kultúrát?
- Mit és hogyan „tanít” egy vezető?
- Mitől jó ténylegesen egy munkahely, min múlik a munkatársi ELÉGEDETTSÉG?
- AZ EGYIK LEGIZGALMASABB KÉRDÉSKÖR: Hogyan működik az emberközpontú kultúrában a problémamegoldás, nehéz időszakok/krízisek kezelése, az érdekütközések megoldása, a változások és a bizonytalanság kezelése, a hatékonyság és eredményesség növelése?
- Hogyan függ össze a szervezet és a munkatárs REZILIENCIA KÉPESSÉGE az Emberközpontú Kultúra működésével?
A program ezekre a kérdésekre ad azonnal alkalmazható konkrét válaszokat, információt, eszközöket - tudásmegosztás, interaktív prezentáció, esetelemzések, bemutató gyakorlatok segítségével.
AZ EMBERKÖZPONTÚ SZERVEZETI KULTÚRA ÉPÍTÉSE
A képzésünket minimum 5 fő esetén indítjuk! Maximális létszám: 10 fő.
A program időtartama naponta: 09.00-17.00
A részvételi díj tartalmazza a délelőtti és a délutáni bekészítés, valamint az ebéd költségét is.Felmerült kérdéseivel, ajánlatkérésével kapcsolatban várom megkeresését!
Székely Tamás, tel.: +36 30 934 0702, e-mail: tcm@treningcentrum.hu